Batteriet slut
DATUM: 2008-04-18 TID: 09:59:39

Tyvärr kan jag inte väga mig än, batteriet i vågen är slut och det nya jag satt i fungerade inte heller fast det var oanvänt. Jaja, ska ändå iväg ner till stan sen så jag får väl köpa bättre batterier till den. För dessa tar slut efter bara några gånger. Det är såna där klockbatterier vi köpa på Rusta. Dom var egentligen till för värmeljus som går på batteri.

Jag får väl se om jag kan hitta bra batterier sen i stan. Just de ja, jag får inte glömma köpa fiskmat också. Den är ju nästan slut.

Kommentarer
Postat av: M

Biltema eller Claes Ohlsson har batterier till en sån våg, vi har en digital också. Håller jättelänge!

2008-04-18 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0