Förlåt
DATUM: 2008-04-09 TID: 19:20:55

Förlåt för att min blogg inte är som ni läsare vill ha den. Jag vet att jag är tråkig som skriver korta inlägg och inte skriver om något vettigt egentligen. Jag ska försöka bättre mig. Har egentligen en massa att berätta men är så dålig att formulera mig.

Minna; Du har väldigt rätt i det du skriver. Jag har dåligt självfötroende ja. Att jag vill byta namn är ingen jag precis kommit på, har velat det sen flera år tillbaka. Jag försöker satsa på att gå ner i vikt, har viljan men inte orken. Det är något jag ska ta i tu med. Du skrev väldigt bra tips till mig faktiskt. Ibland verkar mitt liv vara upp och ner, det erkänner jag. Jag kan säga en del saker utan att tänka mig för och göra saker impulsivt som inte är genomtänka såpass mycket jag egentligen önskar att dom var.

Jag har några få drömmar, en av dom är att väga 60 kg och vara smal. Jag har inga speciella intressen egentligen. Det mesta av min tid går faktiskt åt att ta hand om Max och städa. Det känns som det bor 10 pers i lägenheten fast det bara bor två. Jag fattar inte hur vi bär oss åt. Men det ska det också bli ändring på.

Jag vill kunna träna, men jag har inte pengarna till det. Det är svin dyrt på Plus, då jag vill ha bad och gym i samma.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Livet är inte lätt, men vi som läser din blogg kan stötta dig!!!! Om du bara vill så kan du! Du säger att gym är dyrt, börja gå på promenader, VARJE DAG med vagnen... Du kan ju börja med lite kortare promenader sen öka... Jag tror du fixar det. Säg till Tomas att han följer med dig.

2008-04-09 @ 19:34:09
URL: http://www.krejsi.se
Postat av: M

Det bor väl tre personer hos er ? ;)

2008-04-09 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0