Godmorgon
DATUM: 2008-04-07 TID: 10:54:00

Fast nu har jag ju vart uppe ett tag så man kan väl egentligen inte säga godmorgon nu utan godmiddag kanske?

Filmen vi kollade på igår var inte alls bra det minsta. Inte läskig alls tycker jag. Det ska tydligen vara den ocensurerade som är bra. Får väl se om vi hittar den att ladda ner.

Klockan ett ska jag vara på vårdcentralen så viktsamtal. Gick ganska fort jag fick den tiden så det var ju bra. Funderar bara på hur jag ska komma dit när jag inte har busskort. Får vl ta sms-biljett då. Tur att man har abonnemang i nödsituationer.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vilken söting du har :)

2008-04-07 @ 11:23:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Nathalie

vilken vårdcentral går du på
`?

2008-04-07 @ 16:47:04
Postat av: Tessan

Nathalie: Granngården.

2008-04-07 @ 19:24:16
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du kan väl inte mena allvar med att du ska ta bussen den korta biten ? Ni bor på kronogårde och du orkar inte gå till granngården ? :S Det va det lataste jag vart med om ! Det tar 10 minuter att gå !

2008-04-07 @ 21:49:19
Postat av: Tessan

Nathalie: Jag har väldigt dålig kondition och problem med knä med mer. Så det är väldigt svårt för mig att gå en sån bit. Förr kunde jag det, men mina problem med vikten har blivit värre. På tre år har jag gått upp över 40 kg (!)

2008-04-07 @ 23:40:04
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

Men ärligt, det är bara dåliga ursäkter, jag har oxå problem med mina knän kommer knappt ur sängen ibland på vintern å så för mina knän, sen så är jag själv inte den smalaste, men jag brukar gå långpromenader för det, min hund kräver det bland annat, sen försöker jag gå ner i vikt delvis därför jag är ute å går promenader, sen älskar jag att vara ute och gå med, så det där med dåliga knän ska du inte skylla på för du behöver inte springa, men du kan gå en halv timma innan du ska va där så slipper du stressa å kan gå i lugnan ro .

2008-04-08 @ 00:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0