Godmorgon
DATUM: 2008-04-15 TID: 09:25:48

Lite seg nu på morgonen, men ingen nyhet precis. Det är jag alltid på förmiddagen.

Alla kattungar har öppnat ögonen nu. Söndags öppnade den enda honan sina, igår öppnade min favorit sina (hane) och idag öppnade dom två sista sina. Fast dom två sista har inte öppnat sina helt ännu, men det är på gång. Dom är så söta, och har verkligen blivit stora nu.

Ska lägga in lite bilder på dom sen.

Vi ska åka till veterinären med Soya till kvällen. Hon har en knöl på magen ungefär där stygnen satt efter kastreringen och vi är lite oroliga över det. Det kan bara vara en brosk knöl eller så kan det vara cancer knöl. Jag hoppas verkligen inte det är någon fara med henne. Min lilla Soya.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas katten mår bra!

2008-04-16 @ 14:03:21
URL: http://livetsomemma.blogg.se
Postat av: Tessan

Ja, jag skrev det i ett senare inlägg :P

2008-04-16 @ 15:06:28
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Minna

Funkar inte bloggen?

2008-04-16 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0