Gratis clip-on set och namnbyte
DATUM: 2008-04-09 TID: 16:37:26

Jag får ett gratos clip on set hemskickat :D

"Hejsan!

Ok, vi förstår. Det var väldigt tråkigt att det inte räckte för dig.

Dimensionerna som står, är korrekt som vi skrivit ut, och för de flesta så
räcker det. Om man vill ha det tjockare så bör man använda 2, precis som med
träns. Färgen är mycket ljus, som på bilden. I oäkta material så är den lite
ljusare än vanligt.

Vi skall märka ut att om man vill ha det tjockare så bör man använda 2 st.
Det är helt olika hur sitt egna hår redan är osv.

Vi kan skicka dig ett nytt clip on så att det räcker för dig, vi vill
självklart att du skall vara nöjd!

Vart skall vi skicka det?


Skönhetshälsningar

Vi på Rapunzel.nu"



Detta är mailet från dom. Vad bra att jag får ett helt nytt gratis.

Just det ja, jag funderar på att byta namn till något annorlunda. Ge mig tips på fina namn som är lite annorlunda. Själv har jag kommit på Naomi, men det är så svårt att uttala och jag vet inte om det skulle passa mig. Så ge mig gärna tips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du byta namn? det kostar PENGAR!

2008-04-09 @ 17:36:23
Postat av: Anonym

det kostar 1000 kronor. varför ska du byta? har svårt att se att du skulle passa i något ovanligt namn, typ Naomi.

2008-04-09 @ 17:40:44
Postat av: Tessan

Jag vet att det kostar pengar, men jag är trött på mitt namn och vill ha ett annorlunda. har alltid hatat mitt namn

2008-04-09 @ 17:46:25
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Jessica

Bra det löste sig med håret.

2008-04-09 @ 17:53:53
URL: http://www.krejsi.se
Postat av: Minna

Alltså jag tror inte att problemet sitter i ditt namn eller ditt hår. Om man följer din blogg så får man hela tiden känslan av att du aldrig är nöjd.
Först var du helt inne på att du skulle bli gravid, sen därimellan har det varit massa djur som kommit och gått. Efter det är det håret som färgas och färgas och nu ska du byta namn. Självklart kan du byta namn, det är inte så ovanligt att folk gör det. Men lägg inte för mycket energi på sånt för det är inte där problemen sitter.
Problemet är att du har dåligt självförtroende och låg självkänsla. Tex så tror jag att om du verkligen satsade på att gå ner i vikt så skulle du bli så mycket lyckligare och mycket bra saker skulle komma gratis med det. Sen undrar jag om du inte är lite understimulerad, har du några intressen alls? Börja träna, sätt upp mål och KÄMPA för dom. Ge inte upp så lätt. Löshår och namnbyte känns bara bra för stunden. Naomi känns inte som ett namn som passa dig, men det där bestämmer du själv.
Det finns många fina ovanliga namn som du säkert skulle passa i men som sagt så är det inte där problemet ligger. Gå på djupet med saker istället för att bara röra vid ytan.
Jag vet inte om det spelar någon roll vad jag skriver, vore kul om du hade en lite mer och bättre kommunikation med oss läsare. Och försök utveckla bloggen lite mer, alla inlägg är så korta och du skriver mest om saker som händer precis just nu och det är väldigt mycket snack om städning. Du skulle tex kunna skriva om hur du och Thomas träffades och vad det var som gjorde att du föll för honom. Berätta om minnen som du har. Hur det var när max föddes och förlossningen, om du känner att du ångrar det eller om du är glad för att ni skaffat barn. Om din mamma. Om din pappa, varför ni inte har kontakt. Om vad du tycker är roligt, om vad du drömmer om (det känns som du är en person som har drömmar så du kan väl dela dom med oss).

Schysst med löshåret!

2008-04-09 @ 19:09:42
Postat av: Jessica

Bra skrivet Minna

2008-04-09 @ 19:30:04
URL: http://www.krejsi.se
Postat av: Angiie

Att byta namn kostar inte pengar ? iaf inte förnamn vad jag vet.. min polare bytte nyligen till Puma..
http://www.skatteverket.se/folkbokforing/ovrigt/namn.4.18e1b10334ebe8bc80004083.html
Men jag tycker du ska behålla Therese (eller hur du nu stavar det), jag tycker det är ett fint namn..

Jag vet precis hur du känner, jag har oxå hatat mitt namn.
Och jag säger, om du ändå ska gå ner i vikt, fixa håret och ändra på dig.. varför inte byta namn :p om du nu känner att det behövs.. men då måste du verkligen stå fast vid din "plan" oxå.

Själv byter jag till Angiie snart :D

2008-04-10 @ 11:41:57
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie
Postat av: Tessan

Jo jag kommer självklart fundera ett bra tag innan jag byter. Jag vill bli en helt ny person :)

2008-04-10 @ 11:44:19
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0