Kanska Uddevalla idag då
DATUM: 2008-04-20 TID: 09:43:38

Det kanska blir att vi åker till Uddevalla idag och lämnar in min mobil eftersom den inte vill fungera som den ska. Då kanske vi åker med grannen, för dom skulle iväg till Lysekil och hämta en sak om dom har bensin så det räcker.

Telekoisken (där jag tecknade mobilen) skulle ringa i torsdags eller fredags för en lösning eftersom jag helst vill bli av med telefonen, men dom ringde inte. Dom borde ha kommit på en lösning ändå, så då åker vi dit istället för att vänta tills dom ringer. Tycker det är lättare faktiskt.

Ska snart hoppa in i duschen så jag blir lite fräschare. Då kanske jag piggnar till lite också. Vi la oss ett inatt för vi kollade på en jätte bra film i två delar. "Död om 5 dagar" hette den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0