Lämna in min mobil
DATUM: 2008-04-17 TID: 15:44:34

Gah, jag måste nog lämna in min mobil igen. När jag köpte den var den redan defekt så jag fick byta den, då var det batterimätaren som fastnade och inte visade rätt (när batteriet var slut visade den fullt och tvärtom). Då fick jag en helt ny. Nu har jag haft problem med den ett par månader.

Jag en viss ringsignal inställd på den (Alla som inte dansar med Maskinen), när jag har haft handsfreen i stället den om sig till orginalsignalen, även fast jag ställt in på handfreen att det ska vara samma som på Normal profilen. Så ska försöka få en annan eller bli av med telefonen fast då ha kvar bindningstiden kvar på abonnemanget.

Just det ja, efter nästan en veckas försök fick vi igång Tomtom och GPS;en på Qteken vi har. Äntligen. Visade sig att installeringsfilerna till Tomtom fungerade inte så hittade vi minneskortet där dom som funkar låg på, så nu funkar den riktigt. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0