Meningslöst?
DATUM: 2008-04-03 TID: 09:09:22

Ibland känns allt jag gör så meningslöst, för vad jag än gör får jag alltid plikar på det. Om jag inte skulle ta och lägga ner allt egentligen. Bloggen, bdb, lunar, helgon, anstalten m.m. Så jag inte har något alls på internet, kanske skulle må bra av det. Slippa all skit via internet. Det enda sättet att få tag på mig skulle vara via UngaMammor.com - när den nu blir klar.

Då skulle jag skippa msn också. Skippa allt som har med internet att göra. Hmm... Det är något att fundera på. Tror ingen skulle sakna mig ändå om jag bara försvann. Ni gör ju ändå allt för att smutskasta mig och håna mig, så vad är det då för mening att stanna kvar?

Kommentarer
Postat av: H

Jag skulle inte sakna dej, nej.

2008-04-03 @ 09:15:11
Postat av: Tessan

H: Varför läser du min blogg då?

2008-04-03 @ 09:17:21
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: A s t i i i

naaw :( "kram"

2008-04-03 @ 09:26:06
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: pernilla

Fasen kämpa på, det som inte dödar dej gör dej starkare :) Krams

2008-04-03 @ 09:40:35
URL: http://Pernillaakesson.blogg.se
Postat av: Emma

Det blir ju lätt så kolla tex. blondinbella hon mår ju en massa elaka komentare varje dag, mkt mer än du får. Men sen finns det oxå andra som älskar henne. Blir ju så när man har nått offentligt på internet. Man får räkna me kritik o försöka att inte ta åt sig.

2008-04-03 @ 12:26:37
Postat av: Anonym

kritik komemr man få hela livet, med eller utan blogg, lika bra du lär dig att handskas med de

2008-04-03 @ 13:29:56
Postat av: Nathalie

Men du får lära dig att få kritik, livet är inte en dans på rosor . Och du skriver blogg och lämnar ut massa o blir lite offentlig, då får man massa kommentarer . Men sen tycker jag inte att det är konstigt att du får såna kommentarer du får, spec inte när du ljög .. eller när ni ska lämna bort ytterligare en hund för ni inte klarar av den, eller hur ?
Lär dig handskas med kritiken istället, en del kritik lär man sig av oxå :)

2008-04-03 @ 21:08:51
Postat av: Sö

Trist att du inte kan ta den kritik du får.

2008-04-04 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0