Mobilbblogga
DATUM: 2008-04-19 TID: 12:44:14

Eftersom min mobil inte fungerar som dden ska lånar jag Thomas Qtek. Det är en handdator men inbyggd mobil. Så jag testar skriva ett blogg inlägg med den nu. Verkar fungera hyfsat bra, tar bara en stund att skriva för jag har inte installerat handskrivsprogrammet än.Vi har en adapter för trådlöst internet som jag satt i routern, så då blir det kostar det inte något för mig att surfa med den eftersom den har trådlöst internetkort inbyggt.

Det är väldigt fint väder idag igen, så vi ska snart gå ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Svar: Åh,tack så mycket! :)

Jag är själv inte speciellt bra på ps, men men..^^
Det är kul att sitta oh pilla med liksom. :)

2008-04-19 @ 13:44:32
URL: http://j3mpas.blogg.se
Postat av: Alicia

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 04:45:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0