Paus från bloggen och internet! So long suckers!
DATUM: 2008-04-27 TID: 21:13:44

Är trött idag efter gårdagen. Hade skoj men la mig sent. Jag har hunnit fundera lite senaste dagarna, jag ska lägga ner internet för ett tag framöver. Tror jag lägger UngaMammor.com på is ett tag. Får se, jag har ju inte suttit vid min dator sen i söndags kväll förra veckan.

Kanske ska ta och satsa på att få klart sidan så jag slipper jobba på den sen.

Ska bara använda bilddagbokem nu, så vi ses dör. Bye, bye. Detta är sista inlägger på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Minna

Trist att du lägger ner så fort du har börjat.

2008-04-29 @ 10:19:33
Postat av: Tessan

Jag lägger inte ner bloggen, jag tar en paus bara. Har mycket annat att göra så jag hinner inte med att skriva. Dessutom är det finare väder ute och jag sitter sällan vid en dator längre.

2008-04-29 @ 10:45:32
URL: http://mittlivsomungmamma.blog.se
Postat av: Anonym

hinner inte? vad gör du på dagarna som tar så mycket tid då?

2008-05-01 @ 19:44:31
Postat av: Tessan

Anonym: Jo, jag har mycket att göra med kattungarna, Max och lite annat. Sedan är det så fint väder så jag är ute flera timmar om dagen.

2008-05-01 @ 21:35:58
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

varför lägger du inte in några bilder på bilddagboken om de va de enda du skulle använda?

2008-05-02 @ 16:18:01
Postat av: Anonym

men du har tid att svara på kommentarerna här på bloggen, så uppenbarligen är du ju härinne och kollar dagligen ändå.

2008-05-02 @ 16:20:56
Postat av: Tessan

jag har ingen dator jag kan ladda upp bilder från just nu.

att jag kan svara beror på att jag kollar mailen ett par gånger om dagen.

2008-05-02 @ 17:37:32
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

det känns som om du tar paus från bloggen pga att folk kommentera inlägget innan, och klarar du inte det så varför skriver du sånt inlägg ? För kom inte och påstå att det är för att du har mkt å göra, jag vet flera stycken som bloggar och dom har mycket mer än vad du har och göra på dagar, ändå har dom tid att blogg minst 2 ggr om dagen .

2008-05-02 @ 23:12:22
Postat av: Jessica

Ja håller med nathalie, känns som du inte vill skriva pg.a kommentarerna.

2008-05-03 @ 16:25:28
URL: http://www.krejsi.se
Postat av: Minna

Ja men då kanske är så då men vad spelar det för roll. Hon ha väl rätt att ta en paus om hon vill slippa elaka kommentarer.

Fast jag tycker att det var tråkigt.

2008-05-04 @ 09:49:48
Postat av: Nathalie

Minna; elaka kommentarer ? är det elakt att tala om för henne att man inte lämnar en hund själv i en bil i flera timmar ? haha skulle inte tro det .
Det är ju för fan djurplågeri om man gör nåt sånt fattar du väl, hunden rikerar att dö i en varm bil !

2008-05-04 @ 10:32:28
Postat av: Angiie

Alltså seriöst ?? är det inte BRA att hon tar avstånd från bloggen ett tag?? helt plötsligt klagar folk på att hon är UTE istället för att hon är INNE hela tiden.. seriöst.
och även om hon har tagit paus ett tag, så är det väl hennes problem å inte erat?

2008-05-06 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0