Phu, helt slut
DATUM: 2008-04-03 TID: 19:37:11

Är helt slut i kroppen nu efter vart ute en stund. Åkte till ÖB för att köpa hårfärg men blonderingen var slut där så vi åkte till Jätten istället. Där hade dom fullt av hårfärger så det var tur att det fanns den jag ville ha. Så jag köpte två stycken, ifall det behövs.


Blev faktiskt nöjd med klippningen idag. Dom tog topparna och tunnade ut det rejält så nu ska det bli enklare att få en jämn färg. Färgen i håret passar inte överens med löshåret så jag kan inte lägga in bilder på håret än eftersom jag inte har det i ännu.

Men ska sätta igång snart och färga håret så får vi se efter första färgningen om det blir tillräkligt ljust eller inte. Annars färger jag det igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0