Rapunzel
DATUM: 2008-04-09 TID: 15:43:09

Vill varna för Rapunzel.nu. Köpte min hårförlängning där och den är rena rama skiten kan jag lova. För det första stämmer inte färgen överens och för det andra märkte jag idag när jag satte i den med clips att den inte räcker, det sitter jätte glest och det är verkligen fult. Det står i objektbeskrivningen att det ska räcka till en hel förlängning men det gör det ju inte. När jag först mailade ang. färgen skrev dom tillbaka att så länge jag inte använt den får jag retunera den. Men jag har ju testat innan för att se om färger stämmer överens. Hur ska man då kunna byta?

Skickade ett mail nyss också med ett bild bevis hur glest det är. Får väl se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va tradigt hoppas det löser sig

2008-04-09 @ 16:37:28
URL: http://krejsi,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0