Socialtjänsten
DATUM: 2008-04-15 TID: 13:58:00

Vi fick hem ett brev idag från socialtjänsten, där dom vill träffa oss för en utredning ang. Max. Det är en person som anmällt sin oro för Max dit, men jag förstår inte på vilka grunder som den person skulle kunna göra det. Max mår jätte bra, han går upp i vikt som han ska, växer som han ska. Alla runt omkring säger att han mår som en prins. Så jag förstår inte varför någon har anmällt sin oro?

Vi ska dit på fredag i varje fall, så får vi se vad som händer och vad dom har att säga.

Kommentarer
Postat av: Angiie

Jag undrar oxå det alltså, visst jag känner inte er, men så konstiga är ni ju inte precis :p ibland kan det bara vara folk som vill er illa.. kan ju vara någon som tycker det är dumt det här med djuren eller vafan som helst lixom.. du vet ju hur folk har kommenterat på dina bloggar..

2008-04-17 @ 18:36:14
Postat av: Tessan

Jo, men det värsta är att den personen känner vi.

2008-04-17 @ 18:52:09
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

men det kanske är så att personen i fråga inte tycker max kommer ut nåt vidare, för du har ju själv skrivit att ni inte brukar gå ut med han .. så det kan vara så

2008-04-17 @ 22:17:44
Postat av: Tessan

Nathalie: Jo, men hon vet inget om det :S Och han får komma ut mer nu när jag tagit tag i orken att gå ut och gå nästan varje dag

2008-04-18 @ 08:50:45
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Jessica

hur har det gått då? eller det var inte möte idag?

2008-04-18 @ 15:32:12
URL: http://www.krejsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0