Sovmorgon
DATUM: 2008-04-13 TID: 10:22:26

Fy vad gött med sovmorgon idag. Har sovit riktigt bra i natt eftersom jag sov dåligt natten till igår. Men gött var det iaf.

Max kommer hem senare idag. Vad jag har saknar honom. Tydligen hade han vänt sig från rygg till mage hos mamma. Och vi missade det. Han var verkligen tvungen att göra det när inte vi är med. Jag som verkligen ville se han göra det.

Idag har vi ganska mycket att göra innan han kommer hem. Vi ska tvätta ikväll också. Massor med tvätt ju, undrar hur vi ska hinna med det på vi har från 6 till 10 ikväll. Blir 4 maskiner ungefär som vi hinner med och tvätten vi har är väl upp till 8 maskiner skulle jag tro. Vi får boka en till så fort som möjligt efter den ikväll med.

Nu ska jag gå och ta disken. Skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0