Stentrött
DATUM: 2008-04-16 TID: 16:27:11

Blah, kom hem för någon timma sedan. Har inte gjort något speciellt under tiden vi vart hemma ändå. Blev en massa gott vi fick med oss hem. Fullkornspasta, goda pålägg och lite annat. Vi glömde inte att köpa diskborste till flaskorna i varje fall. Tur det.

Jag vet, nu är jag sådär tråkig igen. Men har inget annat att skriva om för tillfället. Jag är trött och seg och har egentligen massa att göra. Som att sortera tvätten för vi tvättade igår och sortera massa papper som ligger på databordet.

Till nästa helg (nästa vecka alltså) ska vi ha gått igenom hela lägenheten och sen iväg till Återvinningscentralen och slänga en massa bröte som vi inte vill ha. Sist gång när vi gjorde det blev det aldrig av att vi rensade skåpen. Det måste vi göra denna gången.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 03:41:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0