Större hårddisk
DATUM: 2008-04-10 TID: 21:36:18

Grannen hade en bärbar dator som hade gått sönder med en större hårddisk i. Tur att det var samma storlek som på min så den passade. Så iställer för 40 GB har jag 120 GB och det klara jag mig på. Har en tillgodo kvitto på Webshop på 195 kr så imorgon ska jag byta ut det till 1 GB ram minne. Har bara 512 mb just nu och det går lite segt när jag använder Leopard på datorn.

Imorgon ska jag personlig göra min dator. Nu ska jag bara ut och ta en cigg och sen ska vi sova. Har lite att fixa med imorgon. Då kommer en kompis till Thomas hit och ska sova här. Och jag måste packa ner saker till Max med. Han ska vara hos sin mormor över helgen. Är Idol uttagning på lördag i Göteborg så vi ska dit då så ska Thomas söka till Idol.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha du vet att man ska kunna sjunga för det va ? inte prata lite fortare än alla andra

2008-04-10 @ 23:49:34
Postat av: Minna

Men hallå Nathalie vad vet du om Thomas sånginsatser egentligen?

Skitkul och jättebra med alla nya kategorier här på bloggen. Det ska bli roligt att följa dig och jag peppar gärna och ger tips om du vill ha det. Angående träningskort så är det tyvärr dyrt men jag skulle inte köpa ett nu innan sommaren utan i så fall när det blir höst. Gå promenader, det är så himla effektivt. Och vad kostar simkort, det verkar som du gillar att simma och det är ju verkligen jättebra träning det också. rogivande också. och där bygger du muskler så gymkort på det känns nästan lite onödigt.

Som sagt, jättekul med så mycket nya kategorier och spännande att man får följa hur det går här på bloggen.

2008-04-11 @ 02:00:25
Postat av: Anonym

Nathalie: Ja, men han kan sjunga också :)

2008-04-11 @ 10:05:19
Postat av: Jessica

Berätta hur det gick på uttagningen sen då

2008-04-11 @ 14:48:43
URL: http://www.krejsi.se
Postat av: Nathalie

Haha eller hur du ...

2008-04-11 @ 19:37:51
Postat av: Nathalie

sen måste man se bra ut för att komma med i idol ..

2008-04-11 @ 19:39:29
Postat av: Tessan

Nathalie: Vadå "eller hur du"?

Måste måste man väl inte ^^

2008-04-11 @ 19:42:36
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

Minna : JAG VET ATT TOMAS SUGER PÅ ALLT SOM HAR MED SJUNGA ATT GÖRA, ELLER ALLT SOM HAR MED MUSIK ATT GÖRA ! jag vet för fan vem han är, dessutom har han bott granne med min syrra !

Tessan : Ja han kan inte sjunga, kallar du rappa för sjunga så vet du inte vad sjunga är för nåt, rappa kan han inte heller .

Jo man måste se bra ut för att vara med i idol . kollar du inte på idol eller ?

2008-04-11 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0