Viktsamtal
DATUM: 2008-04-07 TID: 19:23:51

Viktsamtalet gick bra innan. Fick med mig "Matbok"s papper jag ska fylla i varje dag vad jag äter i en vecka och sen ska jag tillbaka nästa vecka.

Nu har vi vart ute på Överby och handlat lite som vi behöver så nu ska vi äta lite och sen kolla på tv tror jag. Jo, just det. Måndag kväll ju.

20.00 - 21.00 Simpsons
21.00 - 22.00 - 2½ men
22.00 - 23.00 - My name i Earl


Bra tv-kväll 6an har på måndagar. Fast bra program går det efter My name is Earl också men så sent ska vi inte vara uppe. Scrubs går ju då, det är jätte roligt problem.

Jaja, nu är nog maten klar så nu ska vi äta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du böcker?

2008-04-07 @ 21:02:24
Postat av: Sassa

Kan du inte publicera din "viktdagbok" här i bloggen? Alltså föra ner varje kväll här i bloggen, ditt matintag för dagen? Skulle vara kul. :)

2008-04-09 @ 10:12:26
Postat av: Tessan

Sassa: Jo det skulle jag kunna göra.

Anonym: Vad för böcker menar du?

2008-04-09 @ 10:16:16
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Sassa

*Tummen upp*

2008-04-09 @ 10:16:58
Postat av: Angiie

Gud vad skönt att du har fått hjälp med vikten iaf =) jag satt och kollade på dina bilder häromdan.. och jag satt och tänkte för mig själv att hon skulle kunna vara så mkt sötare (nu säger jag alltså SÖTARE för att du är ju redan söt :p) om hon blev lite smalare, du behöver inte ens väga 60 som var ditt mål va ? och använde lite mera smink =) fast sminket är iofs inte lika viktigt.. men jag är besatt av sånt.. hahaha.

Att inte väga för mycket gör ju att man mår bättre och att man orkar mer :D
Jag hoppas verkligen att du lyckas, för DIN skull =)

2008-04-10 @ 11:47:35
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie
Postat av: Tessan

Haha, okej :P Jo, mitt mål är 60 kg. Men är nöjd bara jag blir lite smalare :D

Jag sminkar mig inte så ofta nej ;P Oftast för jag inte orkar. En annan andledning är att jag inte sminkar mig bra ^^

Jo jag hoppas med att jag lyckad :)

2008-04-10 @ 11:54:51
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0