Bakdag, eller kväll?
DATUM: 2008-02-23 TID: 19:58:22

Vi hade tänkt oss ha en bakdag idag, men så kom vi på att vi inte har margarin hemma! Så vi fick låna 100 kr av mina mamma till margarin och mjöl. Så snäll är hon.

Så Thomas var på Lidl innan och köpte margarin, mjölk, rågsikt och vetemjöl. Ska bara ner till OK sen och köpa ägg för vi ska baka bullar med. Just nu bakar vi rågsiktskakor. Mums. Jätte gott bröd är det.

Idag har vi egentligen inte gjort så mycket. Vi har suttit på datorerna hela förmiddagen och jag har arbetat lite på UngaMammor.com idag också. Håller just nu på med forumet och de är det jobbigaste av allt på hela sidan.

Så har jag hunnit sy om gardinerna också. I alla fall en av dom. Delade på mitten och follade (stavas det så?) och klippt av dom på längden, för dom var alldeles för långa.

Ska sy den andra delen imorgon eller någon dag i veckan. Ska i alla fall se till att köpa lite mer olika färger på tråd och lite tyg så ska jag lära mig att sy bra.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Om du vill gå ner i vikt gumman ska du inte sitta så mycket vid datan! Du ska röra på dig så mycket du bara kan ..

2008-02-25 @ 13:00:49
Postat av: Tessan

Jo jag men jag vill bli klar med ungamammor.com också så jag slipper tänka på de sen :)

2008-02-25 @ 13:24:59
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0