Godmorgon!
DATUM: 2008-02-20 TID: 10:05:24

Vaknade för en timma sen och vi båda gick upp och tog på oss. Thomas fick ge Max mat medans jag gick ut med hunden. Hela hallen var full av kiss och bajs. Men han gjorde ingenting ute. Han har ju aldrig blivit tränat att gå ut och göra sina behov så det är klart att han inte förstår nu att man ska kissa och bajsa utomhus.

En stund efter jag kom upp fick han lite mat och drack vatten, så skulle Thomas precis gå ut med honom och då pissade han på tidningspapprena. Hoppas han snart börjar förstå att han ska göra det ute.

Kommentarer
Postat av: Helle

Hehe, kan säga att man nästan måste klocka hundens (antar det är en valp)behov.Sen kke ni skulle gå ut med honom tidigare på morgnarna. När jag hade hund,så gick jag ut varannan timme så han fick kissa & ca en timme efter han hade ätit, då fick jag bukt med hans behov & han kunde hålla sig lättare :)

2008-03-07 @ 22:44:31
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Tessan

Helle: Jo, nu börjar det gå mycket bättre. Han håller sig mer på dagarna. Vi måste gå ut med honom direkt efter han ätit för annars gör han inne 5 min senare, men det börjar gå åt rätt håll nu :)

2008-03-08 @ 11:17:58
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Nathalie

gå ut klockan 7 senast på morran så blir det inget kiss inne

2008-03-10 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0