Trött
DATUM: 2008-02-27 TID: 18:00:04

Idag är jag verkligen trött och seg, har sovit jätte dåligt inatt. Fast varför vet jag inte. Skulle egentligen städat under dagen men har inte haft orken till det.

Vi var ute en stund innan med hunden och Max. Gick en sväng och sedan satte vi oss vid en parkbänk vid gräset och lekte med hunden. Tog med en av hans leksaker och kastade runt som han fick springa och leka med. Han blev verkligen trött, men hade skoj i varje fall. Synd bara att jag glömde kameran så jag kunde inte ta några kort. Men det får jag komma ihåg tills imorgon, om det är fint väder som det var idag. Annars får det bli en annan dag när vi är ute och leker med honom.

Vi har fortfarande inte kommit på något bra namn till honom än. Thomas tycker han ska heta Rocky, men jag vet inte om det passar eller inte. Skriv några fina hundnamn som kanske skulle passa honom. Det ska vara något annorlunda och häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0