Välkommen
DATUM: 2008-02-19 TID: 20:25:33

Hej och välkomna till min blogg!

I denna blogg är det tänkt att jag skriver om mitt liv som ung mamma. Inte för att jag "utmärker" mig till en viss grupp eller liknande, utan för att väldigt många vill veta hur unga mammor lever och hur dom klarar sig. Så tro inte att jag tror att jag är speciell för att jag är ung och mamma, för det är jag inte. Jag är helt enkelt en helt vanlig mamma.

Jag bor i Trollhättan i en 2a på 55 kvm med min sambo, son, två katter och en hund. Jag har bott i Trollhättan i ungefär 2 år. Från börjar kommer jag från Borås, där bodde jag tills jag var 10 år då vi flyttade till Lilla Edet.

Min blev gravid med sonen när jag var 16 år och födde honom när jag var 17. Förlossningen var lite jobbig då jag hade värksvaghet och blödde närmare 2,5 liter blod efter han kom ut. Fick sy flera stygn och sprack en del, annars gick det bra.

Max var 54 cm lång och vägde 5850 när han kikade ut till oss. Han var ju väldigt stor så ni kan ju tänka er hur stor min mage var.

Kommentarer
Postat av: Helle

Oh herregud vilken bjässe! Inte undra på att du sprack! Jag trodde jag läste fel först...
JIsses amalia!
:)

2008-03-07 @ 22:41:15
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0