1 vecka och 3 dagar kvar!
DATUM: 2008-03-10 TID: 21:55:02

Yep, så lång tid är det tills jag fyller 18 år. Då ska jag ut på krogen, just för sakens skull att jag är 18 och kan gå på krogen. Tydligen så har Thomas planerat någon överrakning för mig dagen efter. Då har jag något att se fram emot. Torsdag nästa vecka, då smäller det. Då är det Lipz på kvällen som gäller, för då har dom 18 års gräns. Annars brukar det vara 20 års gräns.

Nä, nu ska jag ut och ta en cigg. Sen är det bad dags för Max, efter det mat och sen sovdags för oss alla.

Kommentarer
Postat av: zandra

grattis i förskott, synd bara att jag inte kan gå med på krogen :(

2008-03-10 @ 22:58:22
Postat av: Tessan

Zandra: Jag följer med dig när du fyllt år då :D

2008-03-11 @ 13:41:57
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0