Avslutningsmöte
DATUM: 2008-03-10 TID: 19:39:44

Har haft avslutningsmöte med min soc idag. Fikade på Thebrödabageriet och hon bjöd så jag valde en leverpastejs smörgås, vaniljbulle och the. Gott var det. Så pratade vi och lite olika saker gällande Max och lite annat. Och Max fick en bok av henne som handlar om bongården, med bilder och ord och vad allting är som finns på bondgård och massa sådant.

Så har vi börjar planera lite inför dopet idag. Vilka vi ska bjuda och så ska vi ringa till en kyrka i morgon. Frågade pappa om han ville komma, men då kommer han med bortförklaringar att han inte vet om han har tid och att han inte kan ta ledigt sådär. För det första skulle hans chef säkert tillåta att han tar ledigt så han kan komma på sitt barnbarns dop och det skulle isf bli på en helg (om det går?).

Sen säger han att han har så mycket att göra hemma. Vad förväntade jag mig egentligen? Har ju inte kommit på möten för min skull och jag har tjatat att jag vill träffa honom någon gång på 2,5 år men han har aldrig tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt med din pappa :(

2008-03-10 @ 21:11:44
Postat av: Lilla - förra jag

tråkigt med din pappa. brukar vara på helgerna man har dop=)

2008-03-10 @ 21:52:27
Postat av: zandra

gumman, de är tråkigt de här med din pappa! Jag vet att de är väldigt jobbigt för dig. Och tycker de är dålig stil av han! Men ibland måste man skita i saker man igentligen inte vill.

LOVE

2008-03-10 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0