Färgningen är klaar!
DATUM: 2008-03-26 TID: 17:13:02

Nu är färgningen klar och det blev hyffsat bra. Blev lite ljusare iaf så nu är det inte olika orange aktigt. Mamma var snäll som köpte den till mig idag<3. Fast jag egentligen ville ha två, men bätte med en än inget alls.

Bara en till som behövs, sen är det så ljust som jag vill ha. Hoppas jag. Får se om jag kanske har råd till en till. För isf är det ju jätte bra!


1. Före - 2. Efter

På bilder syns det ingen större skillnad. Men i verkligheten syns det en stooor skillnad.


Nu bakar vi bröd, igen. Jag vet, vi är brödomörer. Haha! Nä, men vi sparar in lite pengar på att baka bröd själva. Dessutom är det mycket godare än köpbröd. Det är roligt att baka också. Speciellt nu när jag fått en bakmaskin.

Kommentarer
Postat av: M

Tycker det ser lika orange ut. ta en ute, i dagsljus ?

2008-03-26 @ 22:00:45
Postat av: H

Morot-hej-kom-och-hjälp-mej?

2008-03-27 @ 00:15:20
Postat av: Anonym

jo jag tänkte bara att om nu en förpackning hårfärg kostar runt hundralappen, om du färgar det fyra gånger, blir det ju 400:- Det är ju vad det kostar att färga håret hos en lite illigare frisör, då blir det ju snyggt direkt i den färgen du vill ha...? varför gick du bara inte till frissan?

2008-03-27 @ 20:28:17
Postat av: Tessan

Jag köper Mood som kostar 44 kr förpackning :) Och den jag färgade två gånger med först kostar också 44 kr :P

2008-03-27 @ 20:33:46
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0