*GÄSP* Trött
DATUM: 2008-03-06 TID: 21:15:06

Nu är jag helt slut och riktigt trött i kroppen. Gick upp strax innan 8, blandade mat till Max och värmde, matade honom, bytte på honom och ringde mamma sen. Efter det duschade jag och gjorde mig och Max i ordning för vi skulle ner till mamma. När vi skulle gå ner och hämta vagnen i källaren (får inte plats i lägenheten just nu, och den är så jobbig att bära upp för trappen) hade den blivit stulen!

Så jag och Max åkte ner till mamma ändå, men han fick sitta i mitt knä under tiden och vi hade med bilbarnstolen för mamma körde mig hem sen. Och när jag var där gick Thomas till soc och pratade med dom och gjorde sen en polisanmällan. Så vi får 700 kr till en ny vagn. Mamma hittade en på blocket till oss som vi ringde på och vi ska kolla på den imorgon.

Har gått igenom alla mina lådor med saker hos mamma hela dagen och tagit hit en del. Det mesta är böcker, både mina ungdomsböcker och barnböcker från när jag och min bror var små.

Det är så roligt med mammas katt för den är livrädd för Max och bara springer och gömmer sig och likdan är min bror konstigt nog. Han vill inte alls vara i närheten av Max. Livrädd eller något. Jag vet inte.

Fick med mig 6 lådor med saker. Det mesta böcker som sagt och en del gosedjur och lite kläder jag hade där. Sen en massa annat som jag vill spara. Kom hen runt 6-tiden och då hade Thomas gjort mat till oss så det var gott att äta något. Är helt slut och jätte trött nu så har bara lust att sova. Men Max ska ha sista målet halv 11 så får vara vaken tills han ätit och somnat. Sen ska jag sova och det ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0