Godmorgon
DATUM: 2008-03-05 TID: 09:14:50

Jag orkade inte skriva igår för jag kom hem rätt sent. Var på BVC med Max kl 11, men jag fick panik av någon konstig andledning så jag var tvungen att gå ifrån. Gick och mötte Zandra och vi gick hem till hennes mamma och pratade lite medans hon rensade sina saker. Kändes skönt att få prata med någon lite, så jag mådde bättre efter det.

Sen kom Thomas dit med Max så gick vi sen och fikade lite. Efter det gick jag ner till stan en stund, köpte en pärm på Åhlens som jag ska ha alla mina papper i, sen gick jag till en blomsteraffär och köpte 2 fina blommor. Och till sist åkte jag ut till ÖB och köpte glödlampor till lampan i köksfönstret vi köpte förra månaden.



Vet inte exakt vad Max vägde på BVC igår, men runt 9,1 kg och han var 68 cm lång. Han växer så det knakar! Riktigt stor börjar han bli nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hunden var vart då under tiden?

2008-03-06 @ 13:15:18
Postat av: Helle

Jisses vilken stor pojke ni har! Min 10½månaders, som egentligen ska vara 9mån, var förra månaden 72cm & vägde 10,7kg
*S*
Måste kika i din blogg om det står hur stor er son var när han föddes ^^

2008-03-07 @ 22:39:14
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Nathalie

vart va hunden då ?

2008-03-11 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0