Hemma igen
DATUM: 2008-03-21 TID: 19:52:58

Kom hem för ett par timmar sen och nu orkar jag skriva lite.

Det var verkligen en överraskning jag fick. Mormor och en av mina kuser kom till mamma. Hade inte träffat mormor på nästan tre år och min kusin var den ännu längre sen jag träffade. Var nog faktiskt exakt tre år sen tror jag.

Fick massa presenter. Bakmaskin och kokbok av mamma, bertil, patrik, thomas, max, mormor, morfar, min moster och hennes man. Två pajformar av min kusin. Anton Berg (hur det nu stavas) choklad av mormor och ett påskägg av min lillebror. Sen fick Max lite kläder av min mormor också.

Håller på och bakar lite bröd nu för att testa mig på bakmaskinen. Den verkar fungera väldigt bra faktiskt. Jäsningen är nog snart klar så snart måste jag ta hand om det.

Blev glad av det jag fick och jag hade väldigt roligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0