Kliar
DATUM: 2008-03-19 TID: 18:59:28

Fy, vad det kliar i håret nu. Håller på och blonderar håret just nu.

Har läst era kommentarer om vad ni tycker jag ska skriva i bloggen. Jag försöker skriva så mycket som möjligt när jag har tid för det. Just nu när jag färgar har jag lite tid, fast egentligen inte för jag måste baka bröd och fixa tårtan. Men det får väl bli imorgon istället att jag fixar tårtan och baka bullar med. Så jag bakar väl bröd efter färgningen är klar tror jag.

En förlossningsberättelse ska jag skriva så småning om, skrev en kort i en blogg jag hade innan. Men ska skriva en mer detaljerad förlossningsberättelse. Jag försöker svara på kommentarer så mycket som möjligt, men inte alltid man vet vad man ska svara.

Att ha barn är rätt jobbigt, för det mesta. Första tiden är inte alls så underbar som alla tror att den är. Då är det mycket att göra hela tiden. Man sover dåligt, är helt slutkärd på eftermiddagen/kvällen och det tär ganska mycket på förhållandet.

Jag och Thomas har inget bra förhållande, men vi försöker få ordning på det för Max skull och vi bråkar ganska mycket. Det är inte så roligt kan jag lova. Men man får räkna med det när man får barn. Det är ju ändå en stor förändring.

Skriver lite mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Hoppas färgen blir bra, så jobbigt att bleka håret för det kliar såååå mycket

2008-03-19 @ 19:04:10
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Jessica ( Novas mamma )

Ja det är verkligen en stor omställning när man får barn!! Jag vet det själv, jag fick Nova när jag var 16 år... Hela ens tillvaro förändras otroligt mycket... Nova är nu tre år... Tiden har gått fort. Det kommer den göra med Max också... "baby tiden" kan vara mkt jobbig speciellt för förhållandet, man glömmer bort varandra! Allt kretsar ju runt nykomlingen i familjen.... Det är inget ovanligt.... Hoppas ni löser era problem.... Kram Kram...

2008-03-19 @ 19:20:30
URL: http://jessica.krejsi.se/
Postat av: MansonDust

Jag tycker bebistiden é skitmysig. :) Inte alls speciellt jobbig.

2008-03-19 @ 19:57:34
URL: http://mansondust.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

jag tycker inte bebis tiden är jobbig, bara mysig

2008-03-20 @ 19:50:02
Postat av: Anonym

bebistiden är ju den lätta biten, stackars dig när du upptäcker trotsen, när de säger emot, gör annat än avd de borde, sover när de vill, protersterar "bara för att" ta vara på den lugna bebistiden säger jag bara för sen börjar helvetet

2008-03-25 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0