Morgontrött
DATUM: 2008-03-24 TID: 10:49:26

Jag är fortfarande morgontrött även fast jag gick upp för två timmar sedan. Hände lite saker igår som jag inte har någon lust att skriva om, därför det inte blev något bloggande igår förutom på morgonen.

Idag har vi ganska mycket att göra. En kompis ska komma till oss imorgon så vi måste städa upp i hela lägenheten
 och bära upp bäddsoffan så hon har någon stans att sova. Inte så bekvämt att sova i en vanlig 2-sits soffa precis. Tro mig, jag vet. när jag var sjuk i julas sov jag där några nätter och det var ju inte så bekvämt kan jag lova.

Har väl inte så mycket annat att skriva just nu. Får skriva senare istället.

Kommentarer
Postat av: Milla

varför har ni inte alltid uppe bädsoffan? du sa ju att det var tomt i vardagsrummet? kan väl vara mysigt med en exrta soffa då? :)

2008-03-24 @ 11:13:34
Postat av: Tessan

Milla: Jag ska snart byta den mot min mammas bäddhörnsoffa och vi har redan kommit på hur vi vill ha det i vardagsrummet. Ska bara köpa matsalsbord först ;D

2008-03-24 @ 20:30:27
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0