Motion är bra
DATUM: 2008-03-08 TID: 11:25:03

Har vart ute en bra stund nu och gått lite. Vi alla 4 behövde komma ut en liten stund. Ska börja gå lite längre promenader varje dag så jag kan gå ner i vikt någon gång. Behöver verkligen göra det. Ska börja äta mer nyttigare också, men det kommer ta ett tag innan jag kommer in i det. Men det är väl så för dom flesta.

Vi rensade ju nere i förrådet igår, och idag när vi skulle gå ner och hämta vagnen då hade det vart inbrott igen! Jag blir så trött på detta, vi har haft inbrott 3 gånger dom senaste 2 veckorna. Första gången tog dom 2 gitarrer och förra gången tog dom vagnen då. Denna gången tog dom nog inget vad vi vet. Vi hade kartonger där för min dator och Thomas högtalare. Dom trodde väl att innehållet fanns i.

Det dummaste är att dom har klippt ett stort hål så vem som helst kan ju komma in där nu, hade dom knipsat låset bara hade det inte vart någon större fara. Då är det bara till att köpa nytt hänglås, men nu kan ju vem som helst komma in i förrådet. Jag blir snart galen, för hyresvärden gör ingenting åt det. Söker ju lägenhet hos Eidar, men får aldrig någon visning. Så det är inte lätt att komma här i från.

Kommentarer
Postat av: jag

tycker du ska klaga riktigt ni ska ju inte ha ett föråd med hål i!

2008-03-09 @ 09:50:34
Postat av: Tessan

Jag: Vi ska ringa och skälla ut dom rejält på måndag. Lite svårt att göra det på en helg. Men vi ska kräva avdrag på hyran, för nu kan ju vem som helst komma in för dom inte har någon säkerhet alls här och det sker inbrott i dom här områdena var och varannan dag.

2008-03-09 @ 10:40:25
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Lilla - förra jag

det gör du helt rätt i!!!

2008-03-09 @ 14:14:42
Postat av: Nathalie

Men tänk på att valpar inte får gå längre sträckor, det är inte bra för dom, sen hoppas jag ni bär han upp å ner för alla trappor, annars förstör ni höfterna på han !

2008-03-10 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0