Ny design igen
DATUM: 2008-03-08 TID: 22:18:22

Nu har jag ändrat till ny design igen. Var inte så nöjd med den jag hade innan, så jag gjorde en ny. Men jag är inte klar än, ska fortsätta med den i morgon för jag orkar inte göra mer just nu. Ska fixa bakgrunden så den blir bra och sen ska jag ändra lite med annat grejs. Kanske fixar bakgrunden nu för det tar ju inte lång tid att göra. Jag suger verkligen på css, så resten tar nog lite tid att fixa.

Hade en bra css mall i en annan blogg jag hade för länge sen, för typ ett år sedan. Ska försöka fixa en lika bra, eller bättre.

Ska snart mata Max och sedan ska jag sova. Är väldigt trött nu.

Kommentarer
Postat av: mittlivsomemma.blogg.se

Hur fixar man design på blogg?

2008-04-15 @ 15:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0