Rocky och Poker
DATUM: 2008-03-03 TID: 09:16:57

Igår bestämde vi att hunden ska få heta Rocky. Eftersom jag fått ge namn till katterna är det ju inte mer än rättvist att Thomas skulle få ge Rocky hans namn. Så nu får han heta Rocky, skönt att han har fått en namn nu!

Igår spelade jag och Thomas lite poker på dagen och sen drog vi upp Jonny. Fast då var det meningen att vi skulle städa men ville ha lite sällskap. Vi hade städat upp i hallen och moppat hallen när han kom ut så fortsatte jag med disken och Thomas plockade lite i storarummet. Sen satte vi oss och spelade poker fram till kl 23. Jag förlorade och Jonny vann. Men det var roligt ändå.



I ordning; Mina marker, Thomas marker och Jonnys marker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0