Skadedjur och ta bort ett mål om dagen
DATUM: 2008-03-11 TID: 13:45:43

Vi har fått äckliga skadedjur i vårt skafferi så imorgon (antagligen) ska No More komma hit och ta bort det så vi får inte vara i lägenheten på 24 timmar. Varken vi eller djuren så försöker hitta någonstans att sova och vara hos tills vi får vara här igen. Mamma sa att det gick bra med mig och Max men helst inte katterna så vi försöker hitta någonstans vi kan vara allihopa så vi inte är på skilda ställen, det är så tråkigt då.

Max krånglade igår när han skulle ha mat så det tog nästan en timma för honom att äta upp, samma sak i morse fast då tog det 30 min ungefär. Så vi ska ta bort sista målet på kvällen och hoppas på att det går bättre. För annars äter han som vanligt. Förutom på morgonen och kvällen. Får hoppas att han sover hela natten ändå och inte vaknar mitt i natten. Vi ska testa och se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Lilla - förra jag

hunden då??

2008-03-11 @ 18:06:30
Postat av: Tessan

Den kommer ju vara med självklart. Men med Thomas isf. Anledningen att jag inte kan ta med den isf till mamma är för hon är allergisk mot hundar.

2008-03-11 @ 19:08:13
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se
Postat av: Lilla - förra jag

då förstår jag=)=)

2008-03-12 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0