SNÖ! och massa annat
DATUM: 2008-03-17 TID: 13:54:35

Fyfan, det är snö ute. Fick värsta chocken i morse när jag gick upp och kollade ut genom fönstret. Och lite snö är det ju inte heller. Säkert 50 cm snö om inte mer. När jag var ute med hunden innan vid 11-tiden var snön nästan över hela honom, men han sprang bara runt och lekte hela tiden. Tog honom 10 minuter innan han gjorde sitt.

Har vart hos tandläkaren idag också. Hade ju lossnat 2 metallbitar från tandställningen så dom fick sätta dit nya och så satte dom en fjäder vid den tanden som nästan sitter innanför. Så får vi hoppas att det fungerar bättre nu. Fyfan, sitter och fryser arslet av mig nu. *Burrr*

Ska snart börja baka bröd också vi vi har lite i frysen. Bakade en sats igår, blev 2 vanliga runda rågsikskakor och 5 frallor av samma deg, så delade upp lite. Ska försöka göra minst 2 satser under dagen idag. Tänkte testa mig på att göra Thekakor och lite mer frallor. Har inga formar så jag kan inte göra formbröd. Men ska se om jag hittar en form på Tradera för en billig peng vi ska köpa.

Måste städa idag med. Håller på och fixar stora garderoben till barnkammare nu, så ska kolla efter tyg och sy ihop ett draperi vi kan sätta i dörren där så det inte blir så just in när vi ska gå och lägga oss. Han vaknar oftast då för vi måste tända för att se vart vi går, är ju så mörkt på kvällen.

Kommentarer
Postat av: elin

haha shit, var bor du som har så mycket snö?
här har bara några flingor synts till.

2008-03-17 @ 14:00:52
URL: http://littlefellow.blogg.se
Postat av: Tessan

Elin: I Trollhättan bor vi, ligger en bot ovanför Göteborg

2008-03-17 @ 14:35:46
URL: http://mittlivsomungmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0