TV-kväll
DATUM: 2008-03-26 TID: 20:53:32

Klockan 21.00 börjar Greys Anatomy så vi ska gå och kolla på det. Med andra ord om några minuter bara. Ändrade lite med designen, inte så mycket men lite iaf. Får ta lite i taget, annars lär jag bara tröttna på skiten. Jag hatar css för det har jag alltid haft svårt för. Men det är bara bra att jag lär mig det.

Efter det är slut på TV ska vi sova. Ska bli gött att sova lite. Är rätt trött ikväll faktiskt. Har lust att lägga mig nu, men då missar vi det. Även fast det går i repris på söndag eller om det var på lördag. Jaja, i vilket fall som helst går det i repris i helgen.

Så jag skriver nog inte mer i bloggen ikväll.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0